Оленець, Світлана ЮріївнаОленец, Светлана ЮрьевнаOlenets, S. Yu.2018-05-242018-05-242018Оленець С. Ю. Паузи як інструмент впливу викладача на аудиторію / С. Ю. Оленець // Наукова думка сучасності і майбутнього : збірник статей учасників двадцятої практично-пізнавальної конференції. – Дніпро, 2018. – С. 43–45.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8039Уміння робити правильні паузи не менш важливо, ніж здатність говорити швидко чи повільно. Пауза під час виголошення промови формує таке ж враження, як і раптовий звук під час тиші, вона привертає увагу. Крім того, після паузи нова думка часто звучить переконливіше, ніж безперервна послідовність вимовлених ідей. Багато пауз у промові відповідають структурі тексту і розташуванню розділових знаків, але іноді паузи можуть виходити за рамки писемного мовлення; The ability to make the right pauses is no less important than the ability to speak quickly or slowly. A pause during a speech gives the same impression as a sudden sound during silence, it attracts attention. In addition, after a pause, the new thought often sounds more convincing than the continuous sequence of spoken ideas. Many pauses in the speech correspond to the structure of the text and the location of the punctuation marks, but sometimes pauses may go beyond the scope of the written speech.ukпаузипаузыpausesриторикаrhetoricвиступвыступлениеperformanceПаузи як інструмент впливу викладача на аудиторіюПаузы как инструмент влияния преподавателя на аудиториюPause as an instrument of the teacher's influence on the audienceArticle