Ананьєва, Майя МиколаївнаЗвягольська, Ірина МиколаївнаБоброва, Нелля ОлександрівнаЛобань, Галина АндріївнаБасараб, Ярослав ОлексійовичAnanieva, M. M.Bobrova, N. A.Zvyagolska, I. M.Loban’, G. A.Basarab, Ya. O.2017-11-032017-11-032016Використання графів логічної структури занять у навчанні студентів на прикладі опортуністичних інфекцій, викликаних Acinetobacter spp. / М. М. Ананьева, Н. О. Боброва, І. М. Звягольська [та ін.] // Матеріали XIII Всеукраїнськой науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні питання якості медичної освіти». – Тернопіль, 2016. – Т. 2. – C. 71–73.УДК 579.61:378.147https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2211Під час самостійної підготовки студентами можуть бути використані графи логічної структури заняття. За допомогою цього методичного підходу студенти знайомляться з класичними та сучасними методами лабораторної діагностики інфекцій,викликаних Acinetobacter spp.; Logical structure graph can be used for self-preparation of students. By using this methodical approach in the diagnosis of infec­tions caused by Acinetobacter spp students get acquainted with classic and contemporary methods of laboratory diagnosis.ukграф логічної структури заняттястудентиAcinetobacter spplogical structure graphstudentsВикористання графів логічної структури занять у навчанні студентів на прикладі опортуністичних інфекцій, викликаних Acinetobacter spp.Using a logical structure graphs of the classes in teaching students on the Opportunistic infections bu Acinetobacter spp.Article