Ананьєва, Майя МиколаївнаЗвягольська, Ірина МиколаївнаБоброва, Нелля ОлександрівнаЛобань, Галина АндріївнаБасараб, Ярослав ОлексійовичAnanieva, M. M.Bobrova, N. A.Zvyagolska, I. M.Loban’, G. A.Basarab, Ya. O.2017-11-032017-11-032016Використання графів логічної структури занять у навчанні студентів на прикладі опортуністичних інфекцій, викликаних Acinetobacter spp. / М. М. Ананьева, Н. О. Боброва, І. М. Звягольська [та ін.] // Матеріали XIII Всеукраїнськой науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні питання якості медичної освіти». – Тернопіль, 2016. – Т. 2. – C. 71–73.УДК 579.61:378.147https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2211Під час самостійної підготовки студентами можуть бути використані графи логічної структури заняття. За допомогою цього методичного підходу студенти знайомляться з класичними та сучасними методами лабораторної діагностики інфекцій,викликаних Acinetobacter spp.; Logical structure graph can be used for self-preparation of students. By using this methodical approach in the diagnosis of infections caused by Acinetobacter spp students get acquainted with classic and contemporary methods of laboratory diagnosis.ukграф логічної структури заняттястудентиAcinetobacter spplogical structure graphstudentsВикористання графів логічної структури занять у навчанні студентів на прикладі опортуністичних інфекцій, викликаних Acinetobacter spp.Using a logical structure graphs of the classes in teaching students on the Opportunistic infections bu Acinetobacter spp.Article