Бойко, Дмитро ІвановичЖивотовська, Лілія ВалентинівнаБоднар, Леся АнатоліївнаРудь, Вадим Олексійович2023-03-142023-03-142022Дослідницька діяльність здобувачів вищої освіти у формуванні професійних компетентностей майбутнього лікаря / Д. І. Бойко, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар, В. О. Рудь // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 29–32.978-617-7915-81-1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20255Професійна компетентність майбутнього лікаря є багатокомпонентним інтегральним поняттям, що включає багато аспектів розвитку фахівця. Одним з вагомих чинників розвитку конкурентоспроможного лікаря є залучення до науково- дослідницької діяльності. Сучасні педагогічні та соціологічні дослідження підкреслюють необхідність вивчення методів імплементації участі здобувачів вищої медичної освіти у наукові проекти в процесі їх підготовки. Міжнародні асоціації рекомендують надавати можливість всім здобувачам медичної освіти можливість для участі у дослідницькій діяльності та розвитку даної компетентності, однак недостатньо вивченими залишаються шляхи реалізації таких підходів. Нами розглянуто основні принципи інтеграції дослідницької діяльності у процес підготовки майбутнього лікаря та формування його професійної компетентності.The professional competence o f the future doctor is a multi-component integral concept that includes many aspects o f the specialist's development. One o f the significant factors in the development o f a competitive doctor is being involved in research activities. Modern pedagogical and sociological studies emphasize the need to study methods o f implementation o f the participation o f students o f higher medical education in scientific projects in the process o f their preparation. International associations recommend that all students o f medical education be allowed to participate in research activities and develop this competence, however, the ways o f implementing such approaches remain insufficiently studied. We have considered the main principles o f integrating research activities into the process o f training a future doctor and forming his professional competence.ukнауково-дослідна діяльністьпрофесійна компетентністьмедична освітастудентська наукова групадослідницькі навичкиresearch activityprofessional competencemedical educationstudent research groupresearch skillsДослідницька діяльність здобувачів вищої освіти у формуванні професійних компетентностей майбутнього лікаряArticle