Syrova, G. O.Kozub, S. M.Lukianova, L. V.Kozub, P. A.2020-07-082020-07-082019Improvement of forms and methods of teaching in higher education / G.O. Syrova, S. M. Kozub, L. V. Lukianova, P. A. Kozub // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 372–376.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13086Розглянуто поняття форм і методів навчання у вищому навчальному закладі як складових компонентів авторських педагогічних систем та розглянуто їх характеристику. Виділено організаційні форми навчання, які одночасно є способами безперервного управління пізнавальною діяльністю студентів. До них відносять: лекції, семінарські заняття, лабораторні роботи, практикуми, самостійну роботу, науково-дослідну роботу студентів, різного виду практику тощо. Показано, що ефективність навчання безпосередньо залежить від форм і методів, які викладач буде використовувати в навчально-виховному процесі. Вміле їх поєднання дозволить активізувати студента і викликати в ньому інтерес до процесу навчання.The concepts of forms and methods of teaching in higher education as constituent components of the author's pedagogical systems were considered and their characteristics were considered too. Organizational forms of education were given. They are method of continuous management of cognitive activity of the students. These include: lectures, seminars, laboratory works, self-work, research work of students, various types of practice, etc. It is shown that the effectiveness of teaching depends directly on the forms and methods that the teacher will use in the educational process. Skillful combination of them will allow activating the student and arouse interest in him in the learning process.enформи та методи навчаннялекціїпрактичні заняттялабораторні заняттясамостійна роботаforms of teachingmethods of teachinglecturespractical classeslaboratory worksself-workImprovement of forms and methods of teaching in higher educationArticle378.147