Havrylieva, K. H.Lysanets, Yu. V.Гаврильєва, Ксеня ГригорівнаЛисанець, Юлія Валеріївна2018-12-102018-12-102018Havrylieva K. H. Using the “Futurelearn” digital platform in medical Education : the benefits of blended learning / K. H. Havrylieva, Yu. V. Lysanets // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 40–43.УДК 378.147.88https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9116У статті досліджено методологічний потенціал онлайн-курсів навчальної електронної gлатформи “FutureLearn ” у контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів. The article examines the methodological potential o f online courses from the digital education platform “FutureLearn” in the context o f teaching English for Professional Purposes. The research may be o f interest to ESOL teachers who train medical students, as well as to educators from other academic contexts, in the process o f planning o f training sessions and developing teaching materials. В статье исследован учебно-методологический потенциал онлайн-курсов электронной платформы “FutureLearn” в контексте преподавания английского языка для профессиональных целей. Данное исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка как иностранного в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей, в процессе планирования учебных занятий и разработки учебно-методических материалов.enонлайн-курселектронна платформакомунікативні навичкианглійська мова за професійним спрямуваннямonline coursedigital education platformcommunication skillsenglish for Professional Purposesонлайн-курсэлектронная платформакоммуникативные навыкианглийский язык для профессиональных целейUsing the “Futurelearn” digital platform in medical Education: the benefits of blended learningArticle