Дубровська, І. Б.2018-12-172018-12-172018Дубровська І. Б. Використання ізографічної наочності для формування іншомовної комунікативної компетенції (на прикладі викладання німецької мови ) / І. Б. Дубровська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 83–86.УДК 811.1:371.1.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9196У статті розглянуто важливий прийом викладання іноземної мови, а саме: застосування ізографічної наочності в навчальному процесі з метою формування комунікативної компетенції студентів, які вивчають іноземні мови.; This article addresses the issue of using isographic visualization (paintings) as teaching material in German as a foreign language. With their diverse topics, paintings can become a very useful trigger for various conversations, as well as discussions on many subjects in german language course.;В статье рассмотрен важный прием преподавания немецкого языка как иностранного, а именно: использование изографической наглядности для формирования коммуникативной компетенции студентов, изучающих иностранные языки.ukізографічна наочністьмотиваціянімецька моваінтерпретацікомунікативні компетенціїisographic visualizationmotivationgerman language as a foreign oneinterpretationspeech activityизографическая наглядностьмотивациянемецкий языкинтерпретациякоммуникативная компетенцияВикористання ізографічної наочності для формування іншомовної комунікативної компетенції (на прикладі викладання німецької мови )Article