Воробйов, Євген ОлексійовичСкрипник, Ігор МиколайовичМарченко, Алла ВолодимирівнаВоробьев, Евгений АлексеевичСкрыпник, Игорь НиколаевичМарченко, Алла Владимировна2018-08-012018-08-012006Воробйов Є. О. Шляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освіти / Є. О. Воробйов, І. М. Скрипник, А. В. Марченко // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2006 р. – Ч. 1. – Полтава, 2006 – С. 26–28.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8451Головною метою інтернатури є поглиблення теоретичних знань, опанування практичними навичками, підвищення професійного рівня та ступеня готовності лікарів до самостійної діяльності. Навчання в інтернатурі складається з двох видів: на кафедрі (очна частина) та базах стажування під керівництвом практичних лікарів у лікувально-профілактичних закладах (заочна чистина). Чітка організація навчального процесу та його контроль мають підвищити мотивацію лікарів-інтернів до навчання протягом навчального року, що стимулює розвиток клінічного мислення та вміння впевнено діяти у стандартних і нестандартних клінічних ситуаціях; Главной целью интернатуры является углубление теоретических знаний, овладение практическими навыками, повышение профессионального уровня и степени готовности врачей к самостоятельной деятельности. Обучение в интернатуре состоит из двух видов: на кафедре (очная часть) и базах стажировку под руководством практических врачей в лечебно-профилактических учреждениях (заочная часть). Четкая организация учебного процесса и его контроль должны повысить мотивацию врачей-интернов к обучению в течение учебного года, стимулирует развитие клинического мышления и умение уверенно действовать в стандартных и нестандартных клинических ситуациях.ukконтроль знаньпіслядипломна освітаконтроль знанийпоследипломное образованиеШляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освітиПути оптимизации контроля знаний врачей на этапе последипломного образованияArticle