Рибалов, Олег ВасильовичІваницька, Олена СергіївнаБуханченко, Ольга ПетрівнаРыбалов, Олег ВасильевичИваницкая, Елена СергеевнаБуханченко, Ольга ПетровнаRybalov, O.Ivanitska, O.Buhanchenko, O.2018-04-132018-04-132014Рибалов О. В. Особливості професійної підготовки лікарів-стоматологів за кредитно- модульною системою організації навчального процесу / О. В. Рибалов, О. С. Іваницька, О. П. Буханченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – Ч. 1. – С. 326–328.УДК 378.1:37.02.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7452Кредитно-модульна система дозволяє модернізувати традиційні методи навчання: припускає диференційний, адаптивний та колективний спосіб викладання. Істотною характеристикою модульного підходу є всебічний аналіз процесу навчальної діяльності вищої закладу, який передбачає поділення учбової інформації на «елементарні порції», виявлення логічних і психолого-педагогічних зв’язків між ними, актуалізацію самоконтролю студентів. Пошук способів побудови навчального процесу, адекватного сучасним вимогам, приводе нас до переконання, що цьому відповідають можливості кредитно-модульної системи; Кредитно-модульная система позволяет модернизировать традиционные методы обучения: предполагает дифференцированный, адаптивный и коллективный способ обучения. существенным характеристикой модульного подхода является всесторонний анализ процесса учебной деятельности высшей заведения, который предусматривает разделение учебной информации на «элементарные порции», выявление логических и психолого-педагогических связей между ними, актуализацию самоконтроля студентов. Поиск способов построения учебного процесса, адекватного современным требованиям, приводит нас к убеждению, что этому соответствуют возможности кредитно-модульной системы; The credit-modular system allows you to upgrade traditional ones teaching methods: involves a differential, adaptive and collective way of teaching. Essential the characteristic of the modular approach is a comprehensive analysis of the process of educational activity of a higher institution, which involves the sharing of educational information on "elementary portions", the discovery of logical and psycho-pedagogical connections between them, actualization of self-control of students. Search for methods building an educational process that is adequate to modern requirements leads us to believe that this corresponds to the capabilities of the credit-module system.ukкредитно-модульная системакредитно-модульна системаThe credit-modular systemмедицинское образованиемедична освітаmedical educationОсобливості професійної підготовки лікарів-стоматологів за кредитно- модульною системою організації навчального процесуArticle