Ефендієва, Світлана МиколаївнаЗнаменська, Іванна ВладиславівнаСліпченко, Лариса БорисівнаГаврильєва, Ксеня ГригорівнаВарданян, Анаіт ОганесівнаБугаєнко, Ксенія Сергіївна2024-06-252024-06-252024Ефективність методики Shadowing у покращенні навичок мовлення серед студентів вищих навчальних закладів / С. Ефендієва, І. Знаменська, Л. Сліпченко [та ін.] // Сучасні тенденції дослідження та викладання іноземних мов : матеріали ІІІ Міжнар. онлайн-конф. (Полтава, 16–17 травня 2024 р.). – Полтава : Астрая, 2024. – С. 139–142.УДК 378.016:811.111’243:378.091.3-028.17./23https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24182Дане дослідження аналізує ефективність методики Shadowing для студентів вищих навчальних закладів. Методика дозволяє покращити навички говоріння, вимови та розуміння на слух шляхом імітації мовлення носіїв мови. Розглядаються переваги методики, такі як покращення аудіювання, вимови та словникового запасу. Практика Shadowing допомагає студентам стати більш впевненими у власних комунікативних навичках та досягти успіху у вивченні мов. This article analyzes the effectiveness of the Shadowing technique for students. The method allows students to improve their speaking, pronunciation, and listening skills by imitating native speakers. The advantages of the technique, such as enhanced listening comprehension, pronunciation, and vocabulary enrichment, are discussed. Shadowing practice helps students become more confident in the communicative skills and achieve success in language learning.ukметодика Shadowingнавички мовленнявищі навчальні закладипокращення аудіюваннякомунікативні навичкиShadowing techniquespeaking skillshigher educationlistening improvementcommunicative skillsЕфективність методики Shadowing у покращенні навичок мовлення серед студентів вищих навчальних закладівArticle