Шалаева, В. С.Качинский, В. С.2019-01-032019-01-032018Шалаева В. С. Об аксиологическом компоненте коммуникативных умений иностранных студентов / В. С. Шалаева, В. С. Качинский // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 394–399.УДК 811.161.1’243:378.147.091.33https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9342У статті розглядається питання про необхідність формування аксіологічного компонента комунікативних умінь іноземних студентів. Характеризуються цінності, що є основою аксіологічного спілкування. Аксіологічний компонент професійної підготовки представлений загальнокультурними і професійними компетенціями. До них належать компетенції ціннісно-змістової орієнтації, компетенції саморозвитку і самовдосконалення, соціальної взаємодії, самоорганізації. Для оптимізації процесу формування аксіологічного компонента професійної компетентності в іноземних студентів доцільно використовувати компетентнісний, особистісно-діяльнісний, аксіологічний і суб'єктний підходи в навчанні.; The article considers the necessity of the axiological component forming of communicative skills of foreign students. The values of the axiological communication are analyzed. The axiological components of professionally oriented training are represented both by general cultural and professional competences. These include the competence of the value-semantic orientation, the self-development and self-improvement competence, social interaction, self-organization. To optimize the process of the axiological component formation of the professional competence in foreign students, it is necessary to apply competencial, personality-active, axiological and subjective approaches in teaching.; В данной статье поднимается вопрос о необходимости формирования аксиологического компонента коммуникативных умений иностранных студентов. Характеризуются ценности, находящиеся в основаниях аксиологического общения. Аксиологические компоненты профессиональной подготовки представлены как общекультурными, так и профессиональными компетенциями. К ним относятся компетенции ценностно-смысловой ориентации, компетенции саморазвития и самосовершенствования, социального взаимодействия, самоорганизации. Для оптимизации процесса формирования аксиологических компонентов профессиональной компетентности у иностранных студентов необходимо использовать компетентностный, личностно-деятельностный, аксиологический и субъектный подходы в обучении.ruпрофесійна компетенціяаксіологічний компонентцінністьспілкуваннякомунікативні вмінняіноземні студентиprofessional competenceaxiological componentvaluecommunicationcommunicative skillsforeign studentsпрофессиональная компетенцияаксиологический компонентценностьобщениекоммуникативные уменияиностранные студентыОб аксиологическом компоненте коммуникативных умений иностранных студентовArticle