Padalka, A. I.Падалка, Аліна ІванівнаTrufanova, V. P.Труфанова, Валентина ПетрівнаPolishchuk, T. V.Поліщук, Тетяна ВікторівнаПолищук, Татьяна ВикторовнаKostenko, V. G.Костенко, Вікторія ГеннадіївнаSheshukova, O. V.Шешукова, Ольга ВікторівнаПадалка, Алина ИвановнаТруфанова, Валентина ПетровнаКостенко, Виктория ГеннадиевнаШешукова, Ольга Викторовна2020-01-292020-01-292018Communication and interpersonal skills in practice of pediatric dentistry / A. I. Padalka, V. P. Trufanova, T. V. Polishchuk [et al.] // Світ біології та медицини. – 2018. – № 2 (64). – С. 213–216.2079-8334UDC 614.252.8:616.31-053.2https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11765В статті проаналізовані основні моменти та принципи професійного спілкування лікаря-стоматолога на дитячому прийомі. При лікуванні маленьких пацієнтів особливо вагому роль відіграють комунікативні здібності лікаря-стоматолога. Працюючи з дітьми різного віку, лікарю необхідно враховувати рівень розвитку дитини, спланувати особливий підхід до кожного, нескупитися на заохочення. Здатність встановити довірчі відносини з батьками є дуже важливою для подальшого успішного лікування дитини. В статье проанализированы основные моменты и принципы профессионального общения врача-стоматолога на детском приеме. При лечении маленьких пациентов особенно важную роль играют коммуникативные способности врача-стоматолога. Работая с детьми раннего возраста, врачу необходимо учитывать уровень развития ребенка, спланировать особенный подход к каждому, не скупиться на похвалу. Способность установить доверительные отношения с родителями очень важна для дальнейшего успешного лечения ребенка. This article aims at analyzing the main approaches and principles of professional communication between pediatric dentists and their patients. Communication skills are one of the major competences in the pediatric clinical practice. Dealing with children of all ages, the dentist have to take into account the level of child’s development, to choose or to design a special approach to each of the patients, to demonstrate child-friendly and encouraging attitude. The ability to involve the parents into trust relationship and to build up cooperation is one of determinant factors in reaching successful treatment outcomes.enдетиобщениекоммуникативная компетенцияврач-стоматологдітилікар-стоматологкомунікативна компетенціяспілкуванняchildrenpediatric dentistcommunicative competencecommunicationCommunication and interpersonal skills in practice of pediatric dentistryКоммуникативная сторона профессионального общения врача- стоматолога на детском приемеКомунікативна сторона професійного спілкування лікаря-стоматолога на дитячому прийоміArticle10.26724/2079-8334-2018-2-64-213-216