Сліпченко, Лариса Борисівна2018-12-272018-12-272018Сліпченко Л. Б. Психолінгвістичні, лінгвістичні та культурологічні особливості англомовної ділової комунікації в процесі навчання студентів готельно-ресторанної справи і туристичного бізнесу / Л. Б. Сліпченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 303–308.УДК 811.1181-373.7https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9321У статті розкрито сутність англомовної ділової комунікації, зокрема ділової телефонії, в процесі навчання студентів готельно-ресторанної справи та туристичного бізнесу. Визначено психолінгвістичні, лінгвістичній культурологічні особливості телефонної комунікації задля зниження ризику виникнення комунікативних непорозумінь із представниками англомовного соціуму.; В статье раскрыта сущность англоязычной деловой коммуникации, в том числе деловой телефонии, в процессе обучения студентов ресторанно-гостиничного и туристического бизнеса. Определены психолингвистические, лингвистические и культурологические особенности телефонной коммуникации для снижения риска возникновения коммуникативных недоразумений с представителями англоязычного социума.; The article describes the essence of English business communication, in particular, Business Telephoning in the process of teaching students in the field of Tourism and Hospitality. The psycholinguistic, linguistic and cultural characteristics of telephone communication are determined in order to reduce the risk of communicative misunderstandings with representatives of the English-speaking society.ukпсихолінгвістичніангломовна ділова комунікаціяділова телефонілінгвістичні та культурологічні особливостіпсихолингвистическиелингвистические и культурологические особенностианглоязычная деловая коммуникацияделовая телефонияpsycholinguisticlinguistic and cultural characteristicsEnglish business communicationBusiness TelephoningПсихолінгвістичні, лінгвістичні та культурологічні особливості англомовної ділової комунікації в процесі навчання студентів готельно-ресторанної справи і туристичного бізнесуArticle