Воробйова, Оксана МиколаївнаКуценко, Наталія ПетрівнаВоробйова, Оксана НиколаевнаКуценко, Наталия ПетровнаVorobiova, O. M.Kutsenko, N. P.2021-11-102021-11-102020-04-28Воробйова О. М. Оптимізація системи дистанційного навчання здобувачів повної загальної середньої світи фахових медико-фармацевтичних коледжів / О. М. Воробйова, Н. П. Куценко // Зміст освіти та освітні практики Нової української школи : матеріали Всеукр. форсайту, (м. Полтава, 28 квітня 2021 р.). / [Упоряд.: В. В. Зелюк, В. Р. Ільченко, О. О. Буйдіна]. – Електронне видання. – Полтава : ПОІППО, 2021. – С. 178–182. – Режим доступу : poippo.pl.ua/nml/elektronni-vydannia-poippohttps://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16968Останнім часом Україна й суспільство в цілому переживає складний період, пов’язаний із заходами боротьби проти пандемії короновірусу. Заклади освіти у 2020 році вимушені були перейти на довготривалий карантин, запровадивши дистанційну форму навчання. Через декілька тижнів цього процесу учасники дистанційного навчання відчули, що така форма освіти має не лише переваги, але й слабкі місця. Онлайн освіта надає можливість здобувачам освіти навчатися за гнучким графіком, не будучи прив’язаними до території, є економічно вигідною. Але можливості проводити дискусії, критично мислити, обговорювати факти під керівництвом викладача, спілкуватися виявилися обмеженими. Учасники освітнього процесу опинились у нових умовах навчання, де головними чинниками ії успішності стала відповідальність, самоорганізація та самодисципліна. Перед керівництвом, викладачами та студентами коледжу постало питання, як продуктивно, системно та результативно організувати ефективне дистанційне навчання.ukОптимізація системи дистанційного навчання здобувачів повної загальної середньої освіти фахових медичних та фармацевтичних коледжівArticle378.018.43:[378.4:61]]-048.23