Шепітько, Володимир ІвановичЛисаченко, Ольга ДмитрівнаБорута, Наталія ВолодимирівнаЄрошенко, Галина АнатоліївнаСтецук, Євген ВалерійовичШевченко, Костянтин ВасильовичМіщенко, Артур Володимирович2020-09-072020-09-072020-03-19Роль міждисциплінарної інтеграції в сучасних умовах підготовки студентів-медиків / В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко, Н. В. Борута [та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 року. – Полтава, 2020. – С. 260–261.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13510Якість медичної допомоги залежить від ступеня професіоналізму спеціаліста і рівня його теоретичної й практичної підготовки. У навчальному процесі медичного ЗВО особлива увага приділяється інтеграції викладання дисциплін і вдосконаленню методів підготовки майбутніх лікарів. Важлива роль при цьому відводиться системній інтеграції тем, що вивчаються на теоретичних і клінічних кафедрах.The quality of medical care depends on the degree of professionalism of the specialist and his level of theoretical and practical training. In the educational process of medical university special attention is paid to the integration of disciplines’ teaching and improvement of methods of future doctors preparation. Important role in this is given to the systematic integration of topics studied in theoretical and clinical departments.ukміждисциплінарна інтеграціяпатологічна фізіологіяембріологіяцитологіягістологіястудентinterdisciplinary integrationstudenthistologycytologyembryologypathological physiologyРоль міждисциплінарної інтеграції в сучасних умовах підготовки студентів-медиківThesis378.001.1