Lysanets, Yu.Bieliaieva, O.Robinson, A.Лисанець, Юлія ВалеріївнаБєляєва, Олена Миколаївна2020-11-242020-11-242020Lysanets Yu. Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes / Yu. Lysanets, O. Bieliaieva, A. Robinson // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 248–252.978-617-7915-02-6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14024У статті представлено досвід упровадження комплексного підходу в процесі формування граматичних навичок науково-педагогічних працівників і здобувачів ступеня доктора філософії в медичних ЗВО. Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу: візуалізація теоретичних аспектів, граматичні вправи, робота з автентичними текстами, комунікативні завдання. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), укладеного з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть в англомовному просторі сучасної науки й освіти.The article presents the experience of implementing a comprehensive approach in the process of forming the grammatical skills in academic staff and PhD students at medical universities. The authors have developed their own concept of presenting the training material: visualization of theoretical aspects, grammar exercises, working with authentic texts, communication tasks. The proposed approach has been tested in the development of the textbook “Medical English for Academic Purposes ” (2018), which was written in the context of current trends in internationalised higher education, involving the training of specialists who will work in the modern English language educational and scientific environment.В статье представлен опыт внедрения комплексного подхода в процессе формирования грамматических навыков научно-педагогических работников и соискателей степени доктора философии в медицинских вузах. Авторами выработана собственная концепция изложения учебного материала: визуализация теоретических аспектов, грамматические упражнения, работа с аутентичными текстами, коммуникативные задания. Предлагаемый подход апробирован при разработке учебника “Medical English for Academic Purposes” (2018), составленного с учетом современных тенденций интернационализации высшей школы, предусматривающих подготовку специалистов, которые будут работать в англоязычном пространстве современной науки и образования.enфахова англійська мованауково-педагогічні працівникиздобувачі ступеня доктора філософіїEnglish for Professional Purposesacademic staffPhD studentsанглийский язык для профессиональных целейнаучнопедагогические сотрудникисоискатели степени доктора философииMethodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposesArticle378.147.88