Макаренко, Олександр ВолодимировичМакаренко, Александр ВладимировичMakarenko, A.2017-10-122017-10-122016Макаренко О. В. Формування мотивації до дослідницької діяльності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін / О. В. Макаренко // Гуманізація навчально-виховного процесу. – 2016. – № 6 (80). – С. 59–69.УДК 557.3:378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/982У статті розглянуто та обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню мотивації до дослідницької діяльності у майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін. Виявлено, що організація навчального процесу на засадах компетентнісного підходу є важливою педагогічною умовою розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів. Компетентнісний підхід, який реалізується за допомогою методів активного навчання, сприяє досягненню низки важливих з погляду розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів цілей: підвищенню їхньої пізнавальної активності; формуванню пізнавальної та професійної мотивації; ціннісного ставлення до медичної професії; В статье раскрыты и обоснованы педагогические условия, способствующие формированию мотивации к исследовательской деятельности будущих врачей в процессе изучения естественных дисциплин. Выявлено, что организация учебного процесса на основе компетентностного подхода является важным педагогическим условием развития профессиональной направленности будущих врачей. Компетентностный подход, который реализуется с помощью методов активного обучения, способствует достижению ряда важных с точки зрения развития профессиональной направленности будущих врачей целей: повышению их познавательной активности; формированию познавательной и профессиональной мотивации; ценностного отношения к медицинской профессии; The article reveals and substantiates pedagogical conditions conducive to the formation of motivation for the research activity of future doctors in the process of studying natural disciplines.It is revealed that the organization of the educational process on the basis of the competence approach is an important pedagogical condition for the development of the professional orientation of future doctors. Competent approach, which is realized with the help of active learning methods, contributes to the achievement of a number of goals important for the development of the professional orientation of future doctors: increasing of their cognitive activity; formation of cognitive and professional motivation; value able attitude to the medical profession.ukмотиваціякомпетентнісний підхіддослідницька діяльністьактивне навчанняпедагогічні умовимайбутні лікаріприродничі дисципліникомпетентностный подходмотивацияисследовательская деятельностьактивное обучениепедагогические условиябудущие врачиmotivationcompetence approachresearch activityactive learningpedagogical conditionsfuture doctorsФормування мотивації до дослідницької діяльності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплінФормирование мотивации к исследовательской деятельности будущих врачей в процессе изучения естественнонаучных дисциплинFormation of motivation to the research activity of future doctors in the process of studying natural sciencesArticle