Гасюк, Анатолій ПетровичРойко, Наталія ВіталіївнаФиленко, Борис МиколайовичПроскурня, Сергій АнатолійовичGasuk, A. P.Royko, N. V.Filenko, B. M.Proskurnya, S. A.2017-10-312017-10-312015-05Якість освітнього процесу при вивченні патоморфології з позиції міждисциплінарної інтеграції / А. П. Гасюк, Н. В. Ройко, Б. М. Филенко, С. А. Проскурня // Реалізація закону України «Про вищу освіту» у вищій медичній та фармацевтичній освіті України : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, присвяченої пам’яті ректора, члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука. – Тернопіль, 2015. – С. 290–291.УДК 614.253.52(07.07)УДК 616-091:378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2054У роботі викладено сучасні погляди на міждисциплінарну інтеграцію в освітньому процесі при вивченні патоморфології. Розглянуто основні напрямки міждисциплінарної інтеграції, її форми та засоби проведення. Представлено значення якості вивчення попередніх дисциплін та роль знань та вмінь отриманих на кафедрі у процесі інтеграції з клінічними предметами.; The paper draws upon current views on interdisciplinary integration in the educational process during the study of Pathology. The main guidelines, forms and means of interdisciplinary integration are considered. The quality of the previously studsed subjects and the role of knowledge and skills in integration with clinical subjects obtained at the Department for are presented.ukміждисциплінарна інтеграціяпатоморфологіяосвітній процесinterdisciplinary integrationpathomorphologyeducational processЯкість освітнього процесу при вивченні патоморфології з позиції міждисциплінарної інтеграціїInterdisciplinary integration related quality of educational process in the study of pathologyArticle