Ждан, Вячеслав МиколайовичСкрипник, Ігор МиколайовичДавиденко, Ганна МиколаївнаМарченко, Алла ВолодимирівнаZhdan, V. M.Skrypnyk, І. M.Davydenko, H. M.Marchenko, A. V.2018-03-292018-03-292014Теоретичні методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан, І. М. Скрипник, Г. М. Давиденко, А. В. Марченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України” (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали Всеукр. навч.–наук. конф. з міжнар. участю, присвяч. 160–річчю з дня народження І.Я. Горбачевського, Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. – Тернопіль : ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 434–438.УДК 614.253.52 (07.07)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7145Стаття присвячена теоретичним і методологічним аспектам безперервної післядипломної медичної освіти. В роботі розглянуті історичні питання післядипломної медичної освіти, структура післядипломної освіти, її етапність. Значна увага приділяється роздумам щодо необхідності безперервної медичної освіти, мотивації слухачів до післядипломного навчання. Розглядаються складові мотивації. У статті розглянуті форми післядипломної освіти, окрема увага приділена сучасним методам - дистанційному навчанню. Вказані переваги та недоліки дистанційного навчання для різних етапів післядипломного навчання лікарів. Відзначена роль практичної підготовки лікарів напіслядипломному етапі та наведені погляди щодо ролі державної політики у системі безперервної післядипломної медичної освіти; The article is devoted to theoretical and methodological aspects of continuous post-graduate medical education. The historical issues of post-graduate medical education, the structure and stages of post-graduate education are examined. Considerable attention is given to reflections on the necessity of continuous medical education, motivation of students to post-graduate study. The components of motivation are considered. The article examines the forms of post-graduate education; particular attention is given to modern methods - distance education. The article describes the advantages and disadvantages of distance learning for different stages of post-graduate education of physicians. The role ofpractical training ofdoctors at the post-graduate stage is emphasized; the views on the role of state policy in the system of continuous post-graduate medical education are represented.ukпіслядипломна медична освітадистанційне навчаннямотиваціяpost-graduate educationdistance educationmotivationТеоретичні методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освітиThe oreticaland methodologicalaspects of continuous post-graduate educationThesis