Литовська, О. В.2023-03-272023-03-272022Литовська О. В. Youtube як платформа для вивчення латинської мови: аналіз закордонного досвіду / О. В. Литовська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 146–149.978-617-7915-81-1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20351Викладання класичних мов в Україні традиційно спирається на граматично-перекладний метод. Використання вітчизняними освітянами можливостей YouTube є мінімальним. YouTube канали постають платформами для викладання найширшій аудиторії та водночас складовою освітнього процесу, що уможливлює самостійне опанування дисципліною. Закордонні викладачі латинської мови мають багаторічний досвід успішного використання YouTube для викладання латини нClassical language teaching in Ukraine is traditionally based on grammar-translation method. Ukrainian teachers rarely employ YouTube functions in educational process. YouTube channels provide platform to connect with the broadest audience and at the same time can be used as the part of education which enables independent mastering of the academic discipline. Foreign Latin language teachers have long-term experience of successful usage of YouTube in teaching Latin on all educational levels. The paper is devoted to the analysis of Latin language segment on YouTube.ukлатинська моваYouTubeінтернет-платформижива латинаактивна педагогікаLatin languageLive Latininternet platformsactive pedagigyYoutube як платформа для вивчення латинської мови: аналіз закордонного досвідуArticle378.016:811.124'06:37.018.43:004.774.6БЛОГ-028.23