Гринь, Катерина ВікторівнаДельва, Михайло ЮрійовичГринь, Володимир Григорович2025-06-302025-06-302025Гринь К. В. Міжкафедральна освітня комунікація – крок до інтегрованого та сучасного викладання у вищій школі / К. В. Гринь, М. Ю. Дельва, В. Г. Гринь // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXXІІ Каришинські читання), 29–30 травня 2025 р., м. Полтава. – Полтава, 2025. – С. 20–22.978-617-7669-69-1373.5.016:5+378.016:5](062) М 34https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26633Концепція міжкафедральної освітньої комунікації, як ефективного інструменту інтеграції фундаментальних і клінічних дисциплін у вищій медичній освіті, є важливим міждисциплінарним підходом для забезпечення цілісного розуміння медичних знань та підвищення якості підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню клінічного мислення у студентів молодших курсів та закріпленню знань з фундаментальних дисциплін у студентів старших курсів.ukосвітні комунікаціївища школаМіжкафедральна освітня комунікація – крок до інтегрованого та сучасного викладання у вищій школіArticle