Горбенко, Євгенія ВалеріївнаТрусова, Людмила Василівна2018-11-282018-11-282018Горбенко Є. В. Роль викладача (куратора групи) в процесі адаптації іноземних студентів у освітньому просторі україни та засоби «позитивного навчання» з елементами коучингу / Є. В. Горбенко, Л. В. Трусова // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 19–21.УДК 378.14:378.126 (477)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9061У статті здійснено аналіз проблеми адаптації іноземних студентів до навчання та наведено необхідність введення елементів коучингу та позитивного навчання як елементу розкриття адаптаційного потенціалу студента; в статье проведен анализ проблемы адаптации иностранных студентов к обучению и приведены необходимости введения элементов коучинга и положительного обучения как элемента раскрытия адаптационного потенциала студента; тhe article analyzes the problem of adaptation of foreign students to study and introduces the necessity of introducing elements of coaching and positive learning as an element of the student's adaptive potential disclosure.ukадаптаціяіноземні студентиспівпрацякоучингпозитивне навчанняадаптацияиностранные студентысотрудничествокоучингположительное обученияadaptationforeign studentscooperationcoachingpositive learningРоль викладача (куратора групи) в процесі адаптації іноземних студентів у освітньому просторі україни та засоби «позитивного навчання» з елементами коучингуArticle