Потяженко, Максим МакаровичСоколюк, Ніна ЛюдвігівнаЛюлька, Надія ОлександрівнаКітура, Оксана ЄвгенівнаНастрога, Тетяна ВікторівнаНевойт, Ганна ВолодимирівнаКорпан, Ангеліна СергіївнаPotiazhenko, М. М.Sokolyuc, N. L.Lyulka, N. О.Кitura, O. Ye.Nastroga, T. V.Nevoyt, G. V.Korpan, A. S.2022-04-222022-04-222022-03-24Удосконалення інноваційних технологій у медичній освіті – база реформування системи охорони здоров’я держави / М. М. Потяженко, Н. Л. Соколюк, Н. О. Люлька [та ін.] // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Потава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 240–241.978-966-182-661-7https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18047Підготовка лікаря-професіонала – це багатоступеневий процес, який проходить додипломний і післядипломний етапи становлення. Розглянуто особливості навчання в інтернатурі з використанням інтерактивних, дистанційних форм навчання в умовах сьогодення й перспективи навчання в інтернатурі з 2022 року.Подготовка врача-профессионала – это многоступенчатый процесс, проходящий додипломный и последипломный этапы становления. Рассмотрены особенности обучения в интернатуре с использованием интерактивных, дистанционных форм обучения в условиях и перспективы обучения в интернатуре с 2022 года.The training of a professional doctor is a multi-stage process that goes through the undergraduate and postgraduate stages of formation. Features of training in internship with use of interactive, distance learning in today's conditions and prospects for internship training from 2022ukінноваційні технологіїинновационые технологииinnovative technologiesінтернатураинтернатураinternshipвнутрішні хворобивнутренние болезниinternal diseasesУдосконалення інноваційних технологій у медичній освіті – база реформування системи охорони здоров’я державиImproving innovative technologies in medical leveling is the basis for reforming the health care system of the powerArticle378.001.1