Rozhenko, I.Bieliaieva, O.Kostenko, V.Solohor, I.Znamenska, I.Slipchenko, L.Vardanian, A.Роженко, Інеса ВіталіївнаБєляєва, Олена МиколаївнаКостенко, Вікторія ГеннадіївнаСологор, Ірина МиколаївнаЗнаменська, Іванна ВладиславівнаСліпченко, Лариса БорисівнаВарданян, Анаіт Оганесівна2025-04-232025-04-232025-02Overcoming language anxiety in english learning among higher education students / O. Bieliaieva, V. Kostenko, I. Solohor [et al.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 12–14 лютого 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 209–210.UDC 37.091.3:811.111https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26235Language anxiety significantly impacts the ability of university students to learn English effectively. The paper ex plores the causes, manifestations and consequences of language anxiety, as well as strategies to mitigate it in higher educational establishments. By analyzing theoretical frameworks and empirical studies, the paper provides actionable recommendations for educators, institutions and students to create a supportive learning environment that fos ters confidence and proficiency. Мовна тривога значно впливає на здатність студентів університетів ефективно вивчати англійську мову. У статті розглядаються причини, прояви та наслідки мовної тривоги, а також стратегії з її подолання у контексті вищої освіти. Аналіз теоретичних концепцій та емпіричних досліджень дозволяє окреслити практичні рекомендації для викладаenlanguage anxietyself-reflexionpedagogical strategiesacademic performancecollaborative learninglanguage proficiencyсаморефлексіяпедагогічні стратегіїакадемічна успішністьнавчання у співпраціволодіння мовоюмовна тривожністьОvercoming language anxiety in english learning among higher education studentsArticle