Буря, Лілія ВолодимирівнаБілоконь, Сергій ОлександровичВахненко, Андрій ВікторовичЛюлька, Олександр МиколайовичМакаренко, Олександр Володимирович2024-10-042024-10-042024-06-21Диференціація у викладанні природничих дисциплін як засіб формування фахових компетентностей майбутніх лікарів / Л. В. Буря, С. О. Білоконь, А. В. Вахненко, О. М. Люлька, О. В. Макаренко // Вісник проблем біології і медицини. – 2024. – Вип. 2 (173), (додаток). – С. 111–113.УДК 378.6:61.016:5:37.091.321-048.56https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24930У статті розглянуто види диференційованого навчання, особлива увага приділена рівневій диференціації та індивідуалізації навчання майбутніх лікарів при вивченні освітніх компонентів природничо-наукового циклу. Оцінено сучасний стан наукової розробки проблеми диференційованого навчання. Встановлено, що актуальним для диференційованого навчання є принципи наочності, навчання швидким темпом і гуманізації. Розроблено диференційовані завдання на заняттях з медичної і біологічної фізики, з варіативними підказками. The article examines the types of differentiated study, special attention is paid to the level differentiat ion and individualization of the training of future doctors when studying the educational components of the natural science cycle. The current state of scientific development of the problem of differentiated education is assessed. It was established that the principles of visualization, fast-paced learning and humanization are relevant for differentiated learning. Differentiated tasks have been developed for medical and biological physics classes, with variable prompts.ukрівнева диференціаціяіндивідуалізаціямайбутній лікардиференційовані вправифахові компетентностіlevel differentiationindividualizationfuture doctordifferentiated exercisesprofessional competencesДиференціація у викладанні природничих дисциплін як засіб формування фахових компетентностей майбутніх лікарівThesis10.29254/2523-4110-2024-2-173/addition-111-113