Тукова, Тетяна Володимирівна2022-12-292022-12-292022Тукова Т. В. Вихідні займенники в чужоземній аудиторії / Т. В.Тукова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 234–236.978-617-7915-81-1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19677Стаття висвітлює потенційні лінгводидактичні можливості питально-відносних займенників хто і що під час вивчення української мови як іноземної. На краєзнавчому матеріалі показано суттєвість поетапності у засвоєнні їхніх формальних, семантичних та функційних особливостей. Обґрунтовано важливість врахування твірного потенціалу цих дейктичних засобів української мови у деривації інших лексико-граматичних розрядів займенників. Продемонстровано методично обумовлене опрацювання даних прономенів у дотекстових та післятекстових завданнях посібника краєзнавчого спрямування.The article highlights the potential linguistic didactic possibilities of interrogative relative pronouns who and what during the study of Ukrainian as a foreign language. The material of local history shows the importance of a step-by-step process in the assimilation of their formal, semantic, and functional features. The importance of taking into account the creative potential of these deictic means of the Ukrainian language in the derivation of other lexical-grammatical categories of pronouns is substantiated. Methodologically determined processing of these pronouns in the pre-text and post-text tasks of the local studies guide is demonstrated.ukзайменникукраїнська мова як іноземнакраєзнавчий тексткомпетентностілінгводидактикаpronounUkrainian language as a foreign languagelocal history textcompetenceslinguistic didacticsВихідні займенники в чужоземній аудиторіїArticle811.161.2