Гринь, Володимир ГригоровичКравченко, Сергій ПавловичДолжковий, Сергій ВікторовичФедорченко, Ігор ЛеонідовичКаценко, Андрій ЛюбославовичЛитовка, Володимир ВікторовичТкаченко, Олексій Тарасович2025-07-142025-07-142025-07-27Використання інтерактивних технологій у міждисциплінарній медичній освіті: приклад бінарного заняття / В. Г. Гринь, С. П. Кравченко, С. В. Должковий, І. Л. Федорченко, А. Л. Каценко, В. В. Литовка, О. Т. Ткаченко // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2025. – Т. 29, № 2. – С. 297–300.1817-7883378.147:61https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26703У статті розглядається інноваційний підхід до удосконалення освітнього процесу у вищій медичній школі шляхом упровадження міжкафедральної інтеграції. Наведено приклад проведення бінарного заняття за участі викладачів кафедри анатомії людини та кафедри хірургії №2 Полтавського державного медичного університету. Головною метою заняття було формування цілісного уявлення про анатомічну будову органів черевної порожнини та хірургічні підходи до них задопомогою інтерактивного столу «Оніко». Представлено структуру заняття, що охоплює теоретичну підготовку, практичну демонстрацію хірургічних технік та аналіз клінічних кейсів. Оцінено ефективність застосування імерсивних технологій у навчальному процесі, зокрема 3D-візуалізацій та віртуальних маніпуляцій для підвищення рівня засвоєння матеріалу та формування клінічного мислення у здобувачів освіти. Наголошується на важливості інтеграції базових та клінічних дисциплін у контексті сучасної медичної освіти.ukміжкафедральна інтеграціяанатоміяхірургіяінтерактивний стілбінарне заняттямедична освітаімерсивні технологіїВикористання інтерактивних технологій у міждисциплінарній медичній освіті: приклад бінарного заняттяThe use of interactive technologies in interdisciplinary medical education: the application of binary employmentArticle10.31393/reports-vnmedical-2025-29(2)-212522-9354