Лобань, Галина АндріївнаФаустова, Марія ОлексіївнаЧумак, Юлія Вікторівна2025-04-042025-04-042025Застосування групового навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Лобань Г.А., Фаустова М.О., Чумак Ю.В. // Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти», 20 березн. 2025 р. – Полтава: ПДМУ, 2025. – С.148-150ISBN 978-617-8632-00-7https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26040У традиційній методиці підготовки фахівців головним виступає викладач, який веде здобувачів вищої освіти до освітньо-професійних знань, тоді як в інноваційних методиках, таких як навчання у «малих групах», основними стають здобувачі освіти, а викладач виконує лише консультативну допоміжну роль у формуванні їхніх фахових компетентностей. In the traditional method of training specialists, the teacher plays the main role, who leads students of higher education to educational and professional knowledge, while in innovative methods, such as training in "small groups", the students play the main role, and the teacher performs only a consulting and supporting role in their formation professional competences.ukвища освітаінноваційні методики навчаннянавчання у «малих групах»higher educationinnovative teaching methodsteaching in "small groups"Застосування групового навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунологіїArticle