Гриньова, Марина ВікторівнаДонченко, Вікторія ІванівнаЖамардій, Валерій Олександрович2025-05-192025-05-192022Гриньова М. Модель застосування ділових та проблемних ігор в освітньому процесі здобувачів вищої освіти з використанням здоров’язбережувальних технологій / М. Гриньова, В. Донченко, В. Жамардій // Нова українська школа та моделі взаємодії в кризових умовах : колективна монографія / за ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. – С. 129–145.УДК 378.011.3-051:005.334https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26425В освітньому процесі підготовки майбутніх фахівців медицини до використання здоров’язбережувальних технологій застосовується інтегроване поєднання загальнодидактичних і методів активного навчання, які передбачають суб’єкт-суб’єктну взаємодію учасників педагогічного процесу, їх самоактуалізацію та самоорієнтацію. У такому освітньому середовищі здобувач вищої освіти є включеним у педагогічний процес активним суб’єктом, якому надається можливість підвищити рівень самостійності, а також визначитися з вибором змісту та методів навчання, спрямованих на професійне використання здоров’язбережувальних технологій. У процесі професійного навчання майбутніх фахівців медицини суб’єктний досвід використання здоров’язбережувальних технологій розширюється і ускладнюється поступово, починаючи з першого курсу: від пізнання себе як суб’єкта життєдіяльності, який здійснює проби і експерименти в сфері здоров’язбереження, до саморозвитку особистості здобувача вищої освіти як професіонала, здатного до професійного впровадження інноваційних здоров’язбережувальних технологій.ukосвітній процесздоровязбрежувальні технологіїздобувачі вищої освітипрофесійне навчаннямайбутні фахівці медициниМодель застосування ділових та проблемних ігор в освітньому процесі здобувачів вищої освіти з використанням здоров’язбережувальних технологійArticle