Вонсович, Лідія ПантелеймонівнаЛісніченко, Оксана ОлегівнаVonsovych, L. P.Lisnichenko, O. O.2023-05-222023-05-222023-04-19Вонсович Л. П. Організація та проведення позааудиторної самостійної роботи з здобувачами освіти, реалізація освітніх практик на основі компетентнісного підходу / Л. П. Вонсович, О. О. Лісніченко // Перспективні напрямки розвитку науки, освіти, технологій та суспільства: теорія і практика : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19 квітня 2023 р. – Полтава : ЦФЕНД, 2023. – 55 с.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20955Як спроєктувати освітній процес у ЗФПО із використанням сучасних освітніх технологій під час організації та проведення позааудиторної самостійної роботи? Як забезпечити освітню компоненту сучасним комплексом методичного забезпечення із врахуванням відведених годин на позаудиторну самостійну роботу? Які найефективніші інтерактивні форми і методи навчання використати на засадах компетентнісного підходу? Одним із пріоритетних напрямків здійснення навчально-організаційної та методичної видів діяльності у коледжі є реалізація методичної проблеми, головною метою якої є компетентнісний підхід – переміщення акцентів з процесу накопичення визначених знань, умінь і навичок ОПП Фармація у площину формування й розвитку у здобувачів освіти здатності практично діяти і творчо застосовувати у різних ситуаціях набуті знання і досвід, а саме: від пасивного засвоєння знань до дослідницької активної, самостійної та самоосвітньої діяльності.ukОрганізація та проведення позааудиторної самостійної роботи з здобувачами освіти, реалізація освітніх практик на основі компетентнісного підходуThesisУДК 33 ББК 65