Міщенко, Ігор ВіталійовичМіщенко, Віталій ПетровичСоколенко, Валентина МиколаївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаМоргун, Зайтуна КамілівнаПавленко, Ганна ПетрівнаЗапорожець, Тетяна МиколаївнаЖукова, Марина ЮріївнаКоковська, Оксана ВалеріївнаФедотенкова, Наталія МиколаївнаМищенко, Игорь ВитальевичМищенко, Виталий ПетровичСоколенко, Валентина НиколаевнаВеснина, Людмила ЭдуардовнаМоргун, Зайтуна КамиловнаПавленко, Анна ПетровнаMishchenko, I. V.Mishchenko, V. P.Sokolenko, V. M.Vesnina, L. E.Morgun, Z. K.Pavlenko, H. P.Zaporozhetsʹ, T. M.Zhukova, M. Yu.Kokovskiy, O. V.Fedotenkova, N. M.2021-02-092021-02-092007Дещо про удосконалення й активізацію методів навчання студентів / І. В. Міщенко, В. П. Міщенко, В.М. Соколенко [ та ін. ] // Актуальні проблеми підготовки медичних кадрів : (матеріали навч.-метод. конф.). – Полтава, 2007. – С. 183–185.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14818Активізація процесу навчання у вищих навчальних закладах досягається шляхом організації аудиторної, позааудиторної та самостійної діяльності студентів, залученням їх в науково-дослідні гуртки, участю в олімпіадах, конференціях та ін. Особливо необхідно відмітити таку форму активізації самостійної діяльності, як постійний контроль якості навчання студентів, що формує навики систематичної роботи над навчальною інформацією, виробляє відповідальність, дисциплінованість та працелюбність. Д.І. Писарєв говорив, що «готових переконань не можна випросити ні у добрих знайомих, ні купити в книжковій лавці. їх необхідно виробити процесом власного мислення, яке обов'язково повинно вдосконалюватись самостійно в вашій власній голові».ukнавчаннявищі навчальні закладипідготовка фахівцівконтроль знаньДещо про удосконалення й активізацію методів навчання студентівThesis