Скрипніков, Андрій МиколайовичРудь, Вадим Олексійович2024-10-182024-10-182024Скрипніков А. М. Ускладнені кейс-ситуації як засіб активізації клінічної креативності здобувачів освіти при вивченні психіатрії / А. М. Скрипніков, В. О. Рудь // IV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка», 22–23 лютого 2024 р. : зб. тез доп. – Полтава, 2024. – С. 660–663.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25022Серед сучасних інноваційних методик навчання у процесі професійної підготовки медичних фахівців вагоме місце посідає метод кейсів. Ця технологія є однією з найбільш ефективних та цікавих методик навчання на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології, оскільки кейс є описом конкретної реальної ситуації, підготовлений за певним форматом і призначений для навчання майбутніх лікарів аналізу різних видів інформації, її узагальнення, навичок формулювання проблеми та вироблення можливих варіантів її вирішення відповідно до встановлених критеріїв.ukкейс-методкейс-вправакейс-ситуаціяпсихіатріяУскладнені кейс-ситуації як засіб активізації клінічної креативності здобувачів освіти при вивченні психіатріїArticle