Шевченко, Олена МиколаївнаЛещенко, Тетяна Олександрівна2022-09-122022-09-122022Шевченко О. М. Використання методу проєктів для розвитку вмінь монологічного мовлення на заняттях з української мови як іноземної / О. М. Шевченко, Т. О. Лещенко // Modernization of today’s science: experience and trends : collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference, Singapore, Republic of Singapore, |September 9, 2022. – Singapore, 2022. – P. 111–113.979-8-88526-787-8https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18986Автори переконують, що проєктна робота на заняттях з української мови як іноземної – це вид спільної діяльності викладача та іноземних здобувачів освіти, завдяки чому розвиваються творчі здібності, навички дослідження, вміння виразити себе, робота в командах, тобто ті компетентності, які необхідні людині у сучасному світі. Застосування цього методу дозволяє змістити акцент з різного типу нецікавих здобувачу освіти вправ на активну розумову діяльність, що вимагає володіння певними іншомовними та мовленнєвими засобами та їхнього творчого застосування. Метод проєкту дозволяє вирішити також низку дидактичних задач і, відповідно, перетворити заняття української мови як іноземної в дискусійний, дослідницький клуб, у якому вирішуються дійсно цікаві, практично значимі і доступні іноземним здобувачам освіти проблеми з урахуванням особливостей культури країни і на основі міжкультурної взаємодії.ukметод проєктівіноземні здобувачі вищої освітиукраїнська мова як іноземнаміжкультурне спілкуваннямонологічне мовленняВикористання методу проєктів для розвитку вмінь монологічного мовлення на заняттях з української мови як іноземноїArticle001 (08)