Бичко, Марина ВікторівнаБычко, Марина ВикторовнаBychko, M. V.2020-05-292020-05-292019-10Бичко М. В. Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в контексті підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності / М. В. Бичко // Механізми сучасного інноваційного розвитку педагогічної науки та освіти : матеріали наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 18-19 жовтня 2019 р. – Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – С. 41–45.978-617-7640-69-0https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12789У статті здійснюється теоретичний огляд поняття "педагогічні умови" та дотичних до нього понять. Досліджуються етапи формування поняття у контексті праць дослідників, що займалися даною проблематикою. Викремлені рівні педагогічних умов. Визначене місце та роль педагогічних умов в процесі підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності.ukпрофесійна підготовкапедагогічні умовимайбутні лікаріумоваосвітній процесprofessional trainingpedagogical conditionsfuture doctorsconditioneducational processпрофессиональная подготовкапедагогические условияусловиеобразовательный процессбудущие врачиТеоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в контексті підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльностіТеоретический анализ понятия «педагогические условия» в контексте подготовки будущих врачей к профессиональной деятельностиTheoretical analysis of the concept of “pedagogical conditions” in the context of preparing future doctors for professional activitiesArticle37.07:[005:001.895](063)