Ткаченко, Ірина МихайлівнаДворник, Анна ВалентинівнаВодоріз, Ярослав Юрійович2024-11-152024-11-152024Ткаченко І. М. Особливості взаємозв’язку психоемоційного стану, рівня здобутих знань та мануальних навичок студентів 2-го курсу під час пандемії Covid-19 та повномаштабної війни в Україні при вивченні предмету пропедевтика терапевтичної стоматології / І. М. Ткаченко, А. В. Дворник, Я. Ю. Водоріз // Громадське здоров’я в Україні: здобутки та виклики сьогодення : колективна монографія / за заг. ред. проф. Ждана В. М. та проф. Голованової І. А. – Полтава, 2024. – С. 131–144.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25261Поєднання впливу пандемії та війни створює особливо складні умови для студентів. Перехід на дистанційне навчання в умовах війни ускладнюється нестабільним доступом до інтернету, постійними переміщеннями та психологічним тиском. Всі ці фактори взаємно посилюють один одного, що призводить до значного зниження рівня знань студентів. Метою дослідження є вивчення впливу пандемії Covid-19 та війни на рівень знань, мануальних навичок та психологічний стан студентів, а також виявлення особливостей взаємозв'язку між цими аспектами.ukдистанційне навчаннявійнаCovid-19психоемоційний станрівень знаньОсобливості взаємозв’язку психоемоційного стану, рівня здобутих знань та мануальних навичок студентів 2-го курсу під час пандемії Covid-19 та повномаштабної війни в Україні при вивченні предмету пропедевтика терапевтичної стоматологіїArticle