Гончарова, Євгенія ЄвгенівнаГончарова, Евгения ЕвгеньевнаHoncharova, Y. Y.2018-03-142018-03-142007Гончарова Є. Є. Диференційований підхід як невід’ємна складова педагогічної майстерності / Є. Є. Гончарова // Витоки педагогічної майстерності. – 2007. – Вип. 3. – С. 65–72.УДК 371.013 : 316.34https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6737Об’єктом дослідження є диференціація навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. Подається типологія диференційованих вправ для індивідуалізації процесу навчання іноземної мови в залежності від рівня підготовки студентів; The object of the author’s investigation is the differentiation of teaching foreign language process at higher school. The author presents the typology of differentiated exercises for the individualization of the process of teaching foreign language depending on the level of student’s knowledge.ukпедагогічна майстерністьдиференційований підхіддидактичні здібностітренувальні вправививчення іноземної мовиДиференційований підхід як невід’ємна складова педагогічної майстерностіArticle