Міщенко, Ігор ВіталійовичВесніна, Людмила ЕдуардівнаСоколенко, Валентина МиколаївнаМоргун, Зайтуна КамілівнаЗапорожець, Тетяна МиколаївнаМіщенко, Віталій ПетровичЖукова, Марина ЮріївнаПавленко, Ганна ПетрівнаТкаченко, Олена ВікторівнаФедотенкова, Наталія МиколаївнаMishchenko, I. V.Vesnina, L. E.Sokolenko, V. M.Morgun, Z. KZaporozhets, T. M.Mishchenko, V. P.Zhukova, M. Yu.Pavlenko, H. P.Tkachenko, E. V.Fedotenkova, N. M.Мищенко, Игорь ВитальевичВеснина, Людмила ЭдуардовнаСоколенко, Валентина НиколаевнаМоргун, Зайтуна КамиловнаЗапорожец, Татьяна НиколаевнаМищенко, Виталий ПетровичЖукова, Марина ЮрьевнаПавленко, Анна ПетровнаТкаченко, Елена ВикторовнаФедотенкова, Наталья Николаевна2021-02-122021-02-122008Деякі аспекти технології навчання в медичній освіті / І. В. Міщенко, Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко [та ін.] // Сучасні технології навчання у підготовці медичних кадрів : ( матеріали навч.-метод. конф.). – Полтава, 2008. – С. 110–112.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14857Отже, технологія навчання - впорядкована сукупність і послідовність методів і процесів, які забезпечують реалізацію проекту дидактичного процесу і досягнення діагностованого результату. В технології навчання чільне місце належить забезпеченню зворотного зв'язку, який дозволяє в процесі організації контролю постійно знаходити студентів, у яких виникають труднощі із засвоєнням навчального матеріалу. Це дозволяє коректувати недоліки використання тестування як засобу навчання і контролю не дає можливості викладачам адекватно оцінювати творчі здібності студентів, рівень засвоєння теоретичного матеріалу, обмежує зворотний звязок між викладачем і студентом та ін. У звязку з цим недоцільно повністю відмовлятися від традиційних методів навчання, таких як бесіда, диспут, семінар.ukтехнологіїтехнічні засоби навчанняпедагогічний процесДеякі аспекти технології навчання в медичній освітіThesis