Кудря, Ірина ПавлівнаКулішов, Сергій КостянтиновичТретяк, Наталія ГригорівнаКудря, Ирина ПавловнаКулишов, Сергей КонстантиновичТретяк, Наталья ГригорьевнаKudrya, I. P.Kulishov, S. K.Tretiak, N. G.2020-06-122020-06-122020Кудря І. П. Симуляційні технології в сучасному освітньому процесі підготовки майбутніх лікарів / I. П. Кудря, С. К. Кулішов, Н. Г. Третяк // Вісник проблем біології і медицини. – 2020. – Вип. 2 (156). – С. 198–201.ISSN 2077-4214УДК 378:614.25https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12866Метою роботи був аналіз значимості симуляційних технологій в сучасній освітній підготовці майбутніх лікарів. Симуляційні технології навчання та оцінки практичних навичок, умінь і знань засновані на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремо взятої фізіологічної системи. З цією метою можуть використовуватися біологічні, механічні, електронні та віртуальні (комп’ютерні) моделі. Важливою частиною симуляційного навчання є дебрифінг. Цей вид діяльності активує рефлексивне мислення у студентів-медиків, забезпечує зворотний зв’язок для оцінки якості виконання завдання, закріплення отриманих навичок та знань. Отже, симуляційне навчання має такі позитивні характеристики як – клінічний досвід у віртуальному середовищі без ризику для пацієнта, особливо при відпрацюванні інвазивних діагностичних та лікувальних маніпуляцій; тренінги в зручний час, незалежно від роботи клініки та наявності пацієнта; відпрацювання дій при рідкісній патології; необмежену кількість повторів відпрацювання навичок з доведенням їх до автоматизму; зниження «стрес-контакту» з пацієнтом; проведення реальної детальної педагогічної атестації з об’єктивною оцінкою досягнутого рівня майстерності.ukсимуляційні технологіїдебрифінгпрактичні навичкисимуляционные технологиидебрифингпрактические навыкиsimulation technologiesdebriefingpractical skillsСимуляційні технології в сучасному освітньому процесі підготовки майбутніх лікарівСимуляционные технологии в современном образовательном процессе подготовки будущих врачейSimulation technologies in the modern training process of future physiciansArticleDOI 10.29254/2077-4214-2020-2-156-198-201378:614.25