Соколенко, Валентина МиколаївнаГончаренко, Людмила ЛеонідівнаМоргун, Зайтуна КамілівнаМіщенко, Віталій ПетровичВесніна, Людмила ЕдуардівнаЖукова, Марина ЮріївнаПавленко, Ганна ПетрівнаSokolenko, V. M.Honcharenko, L. L.Morgun, Z. K.Mishchenko, V. P.Vesnina, L. E.Zhukova, M. Yu.Pavlenko, H. P.Соколенко, Валентина НиколаевнаГончаренко, Людмила ЛеонидовнаМоргун, Зайтуна КамиловнаМищенко, Виталий ПетровичВеснина, Людмила ЭдуардовнаЖукова, Марина ЮрьевнаПавленко, Анна Петровна2021-02-112021-02-112000Дидактичні основи організації навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології / В. М. Соколенко, Л. Л. Гончаренко, З. К. Моргун [та ін. ] // Дидактичні принципи навчання та їх реалізація у вищій медичній школі : матеріали навч.-метод. конф., м. Полтава, 22 лютого 2000 р. – Полтава, 2000. – С. 100–101.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14838Наочність навчального процесу забезпечується демонстрацією експериментів на тваринах із подальшим аналізом отриманих результатів, демонстрацією слайдів, відеофільміз, таблиць, стендів, що підвищує інтерес студентів до предмета і сприяє глибокому засвоєнню знань. Вибір виду наочності залежить від її функції, поставленої мети і завдань на занятті. Наочна основа навчання забезпечується різноманітними посібниками для розвитку пізнавальної діяльності студентів; можна використовувати всі види наочності. Для широких узагальнень і систематизації знань використовуються схематичні і символічні посібники, моделі, для формування навичок і вмінь - різні види наочних посібникій, моделей, технічних засобів.ukмедицинафізіологіяфізіологія збудливих тканиннаочність навчального процесуДидактичні основи організації навчального процесу на кафедрі нормальної фізіологіїArticle