Сизоненко, Наталія ВалентинівнаСызоненко, Наталия ВалентиновнаSyzonenko, N. V.Куценко, Наталія ПетрівнаКуценко, Наталия ПетровнаKucenko, N. P.2017-12-082017-12-082016Сизоненко Н. В. Проблемність як метод активізації навчальної діяльності студентів при викладанні хімії/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 192–193.УДК 378.001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4089У статті обґрунтовується значення проблемних методів навчання на лекціях та лабораторно-практичних заняттях з хімії для активізації навчальної дія-льності студентів. ; В статье обосновывается значение проблемных методов обучения на лекциях и лабораторно-практических занятиях по химии для активизации учебной действие-льности студентов.; The article substantiates the importance of problem-based teaching methods in lectures and laboratory-practical classes on chemistry for activating students' learning activities.ukпроблемне питанняпроблемна ситуаціяпошукова бесідадослідницьке завданняproblem issueproblem situationsearch conversationresearch requestпроблемный вопроспроблемная ситуацияпоисковая беседаисследовательская задачаПроблемність як метод активізації навчальної діяльності студентів при викладанні хіміїПроблемность как метод активизации учебной деятельности студентов при преподавании химииProblem as a method of activating students' educational activity in the teaching of chemistryArticle