Назаренко, Світлана МиколаївнаБорисенко, Володимир ВасильовичМіщенко, Артур ВолодимировичСоловйова, Наталія ВеніамінівнаДенисенко, Софія ВалеріївнаАкімов, Олег ЄвгеновичЗаколодна, Олена ЕдуардівнаКостенко, Віталій Олександрович2025-06-122025-06-122025-06-05Формування емпатії та комунікативних навичок у здобувачів освіти на заняттях з патофізіології / С. В. Назаренко, В. В. Борисенко, А. В. Міщенко [та ін.] // Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: поступ, становлення, удосконалення і зростання : матеріали міжнар. наук.-практ. форуму, 5 червня 2025 р. – Полтава, 2025. – С. 202–205.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26566Формування емпатії та комунікативних навичок у студентів-медиків є невід'ємною складовою сучасної медичної освіти. Кафедра патофізіології, завдяки своєму унікальному положенню між фундаментальними та клінічними дисциплінами, має значний потенціал для інтеграції цих аспектів у навчальний процес. Проте реалізація цього потенціалу повністю залежить від педагогічної майстерності викладача. Викладач патофізіології, який володіє сучасними методиками викладання, вміє створювати стимулююче та безпечне навчальне середовище, демонструє особистий приклад емпатії та постійно самовдосконалюється, є ключовою фігурою у вихованні майбутнього лікаря – не лише компетентного фахівця, а й чуйної, співчутливої особистості. Інвестиції у розвиток педагогічної майстерності є запорукою успішних освітніх трансформацій та випуску лікарів, готових до викликів сучасної медицини та здатних надавати якісну, гуманну медичну допомогу.ukемпатіякомунікативні навичкистудентипатофізіологіяФормування емпатії та комунікативних навичок у здобувачів освіти на заняттях з патофізіологіїThesis