Сидоренко, Антоніна ГригорівнаЛуценко, Руслан ВолодимировичЧечотіна, Світлана ЮріївнаЛуценко, Ольга АнатоліївнаКапустник, Юрій ОлексійовичSydorenko, A. G.Lutsenko, R. V.Chechotina, S. Yu.Lutsenko, O. A.Kapustnick, Yu. O.2021-06-102021-06-102021Формування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчання / А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко, Чечотіна С. Ю. [та ін.] // Психолого-педагогічні кординати розвитку особистості : зб. наук. матеріалів ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 3–4 червня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 195–198.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16113Таким чином, дистанційна форма навчання потребує високої кваліфікації викладача, який організовує, координує та контролює процес навчання у групі в цілому і кожного окремого студента. За умов сьогодення потрібно розвивати різні варіанти максимально індивідуалізованого «змішаного навчання» та «гнучкого навчання», які здатні зацікавити предметом та розвивати позитивну навчальну мотивацію у здобувачів освіти.ukдистанційне навчаннямотиваціяпрофесійний розвитокФормування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчанняArticle378.147