Лобач, Наталія ВячеславівнаЛобач, Наталия ВячеславовнаLobach, N. V.2017-10-122017-10-122015Лобач Н. В. Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу / Н. В. Лобач // Наукові записки. – 2015. – Вип. 141, ч. 1.– С. 124–128.УДК 378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/909У статті розглядається проблеми формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів; проведено аналіз літератури вітчизняних та зарубіжних дослідників, щодо змісту поняття «педагогічні умови»; визначені та обґрунтовані педагогічні умови формуванні інформаційно-аналітичної компетентності лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу; В статье рассматривается проблемы формирования информационно-аналитической компетентности будущих врачей; проведен анализ литературы отечественных и зарубежных исследователей, относительно содержания понятия "педагогические условия"; определены и обоснованные педагогические условия формировании информационно-аналитической компетентности будущих врачей в образовательной среде высшего медицинского учебного заведения; This article examines problems of forming of information and analytical competence of future doctors; the analysis of literature of domestic and foreign researchers was conducted, to maintenance of concept "Pedagogical terms"; pedagogical terms of forming of information and analytical competence of future doctors in the educational environment of higher medical educational establishment were defined and justified.ukпедагогічні умовиосвітнє середовищепедагогические условияобразовательная средаpedagogical termseducational environmentПедагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладуПедагогические условия формирования информационно-аналитический компетентности будущих врачей в образовательной среды высшего медицинского учебного заведенияPedagogical conditions of formation of informational and analytical competence of the future doctors in the educational environment of the higher medical educational institutionArticle