Соколенко, Валентина МиколаївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаЮдіна, Ксенія ЄвгеніївнаСоколенко, Валентина НиколаевнаВеснина, Людмила ЭдуардовнаЮдина, Ксения ЄвгеньевнаSokolenko, V. M.Vesnina, L. E.Yudina, K. Ye.2021-01-192021-01-192015Соколенко В. М. Ключові моменти викладання фізіології для студентів-стоматологів / В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна, К. Є. Юдіна // Реалізація Закону України «Про вищу освіту» у вищій медичній та фармацевтичній освіті України» : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, присвяченої пам’яті ректора, члена-кореспондента НАМН України, професора Л. Я. Ковальчука (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф) НЗ України за допомогою відеоконференцзв’язку), Тернопіль, 21–22 травня 2015 р. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2015. – С. 228–229.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14606Мабуть немає жодного викладача теоретичної кафедри, який би за роки педагогічної роботи не чув від студентів-стоматологів такі висловлювання: "І нащо це мені вчити. Стоматологам це - не потрібно". Тому однією із задач викладача кафедри фізіології є створення мотивації для студентів-стоматологів щодо вивчення фізіології. Цього можна досягти підготовкою нових методичних рекомендацій, оновленням бази тестових завдань, використанням комп'ютерних технологій, навчальних відеофільмів, що дозволить студентам досягати високого рівня знань з теоретичної дисципліни, необхідних для майбутньої практичної діяльності лікаря-стоматолога. Фізіологія є дуже важливим предметом для студентів стоматологічного факультету, оскільки специфіка роботи лікарів-стоматологів потребує під час професійної оцінки профільних хворих навичок широкого клінічного мислення, що грунтуються на теоретичних знаннях . Головні завдання курсу фізіології для студентів стоматологічного факультету - навчити студентів сприймати організм людини як єдине ціле, висвітлити взаємозв'язок стану ротової порожнини та інших органів і систем.ukПавлов І. П.фізіологіялікар-стоматологщелепно-лицьова областьстоматологічна фізіологіяротова порожнинаКлючові моменти викладання фізіології для студентів-стоматологівArticle