Третяк, Наталія ГригорівнаКудря, Ірина ПавлівнаШевченко, Тетяна ІванівнаШапошник, Ольга АнатоліївнаШтомпель, Вікторія Юріївна2021-03-032021-03-032021-01-22Навчання логічному та клінічному мисленню студентів медиків старших курсів / Н. Г. Третяк, І. П. Кудря, Т. І. Шевченко, О. А. Шапошник, В. Ю. Штомпель // Fundamental and applied research in the modern world: Abstracts of the 6th International scientific and practical conference, (January 20–22, 2021), Boston, USA. – Boston : BoScience Publisher, 2021. – P. 861–868.978-1-73981-124-2001.1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15087У статті висвітлені основні аспекти навчання логічному та клінічному мисленню студентів вищих навчальних медичних вузів на старших курсах. Логічне мислення розвивається під час формування логічної компетентності, що є основним інструментом лікарської діяльності, від якого залежить не тільки здоров'я, але і життя пацієнта. Викладачі клінічних кафедр розвивають у студентів медиків старших курсів клінічне мислення та допомагають оволодіти практичними навичками, а ступінь опанування ними визначає в подальшому кваліфікацію лікаря та якість надання медичної допомоги хворим. На практичних заняттях зі студентами випускниками необхідно проводити клінічні розбори хворих, де відкрито обговорюється ситуація, коли виказуються і розглядаються різні гіпотези, які фактично базуються на теоретичних знаннях, логічному мисленні, переконливих аргументах та розвивають клінічне мислення у майбутнього лікаря.ukклінічне мисленнялогічна компетентністьпрактичні навичкиНавчання логічному та клінічному мисленню студентів медиків старших курсівArticle378:61