Школа, Олена МиколаївнаФоменко, Олена ВалеріївнаЖамардій, Валерій ОлександровичShkola, O.Fomenko, O.Zhamardiy, V.2025-05-052025-05-052024Школа О. М. Інноваційна діяльність як засіб формування та розвитку професійної компетентності педагога у взаємодії з викладачами закладів вищої освіти / О. М. Школа, О. В. Фоменко, В. О. Жамардій // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2024. – № 1 (360). – С. 110–116.2227-2844https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26344Ця стаття досліджує важливість інноваційної діяльності в процесі формування та розвитку професійної компетентності педагога, особливо в контексті співпраці з викладачами закладів вищої освіти. Вона розглядає використання передових методик та педагогічних підходів в освітньому процесі, а також звертає увагу на інноваційні технології, які можуть покращити якість освіти. Також висвітлює важливість взаємодії між педагогами та викладачами для спільного досягнення педагогічних цілей та покращення освітнього процесу. Автори аналізують стратегії та методи реалізації інноваційних підходів у практичній діяльності, спрямовані на підвищення ефективності навчання та розвиток педагогічних знань та навичок. Варто відзначити, що результати дослідження свідчать про значний вплив інноваційної діяльності на педагогічну практику та підвищення професійного рівня вчителів. Крім того, інноваційна діяльність веде до створення стимулюючого та освітнього середовища, яке сприяє розвитку творчих та аналітичних навичок учасників освітнього процесу. Висновки дослідження підкреслюють важливість інновацій у педагогічній практиці та їхній потенціал для підвищення якості освіти. Зокрема, з’ясовано, що інноваційна діяльність сприяє розвитку творчості та професійного зростання педагогічного колективу, забезпечуючи впровадження передових методик та технологій в освітній процес. Також підкреслено значення спільної роботи педагогів та викладачів ЗВО для досягнення спільних цілей в удосконаленні освітнього середовища та підвищенні якості навчання та виховання. This article explores the importance of innovative activity in the process of shaping and developing the professional competence of educators, particularly in the context of collaboration with instructors from higher education institutions. It examines the use of advanced teaching methods and pedagogical approaches in the educational process, as well as highlights innovative technologies that can enhance the quality of education. The article emphasizes the significance of interaction between educators and university instructors to achieve common pedagogical goals and improve the educational process. The authors analyze strategies and methods for implementing innovative approaches in practical activities aimed at enhancing teaching effectiveness and developing pedagogical knowledge and skills. Additionally, it’s worth noting that the research findings indicate a significant impact of innovative activity on pedagogical practice and the professional development of teachers. Innovations assist educators in adapting to changes in the modern educational environment, implementing new teaching methods and approaches, thereby facilitating more effective learning and improving student performance. Therefore, the study underscores the importance of innovations in contemporary pedagogical practice and their role in enhancing education quality and fostering the development of the pedagogical community. The research conclusions emphasize the importance of innovations in pedagogical practice and their potential for enhancing education quality. Specifically, it has been found that innovative activity promotes creativity and professional growth within the pedagogical community by facilitating the adoption of advanced methods and technologies in the educational process. Additionally, the significance of collaborative efforts between educators and university instructors is highlighted for achieving common goals in improving the educational environment and enhancing the quality of teaching and learning.ukінноваціїкомпетентністьучнізаклад освітипедагогвикладачinnovationscompetencestudentseducational institutioneducatorinstructorІнноваційна діяльність як засіб формування та розвитку професійної компетентності педагога у взаємодії з викладачами закладів вищої освітиInnovative activity as a means of shaping and developing the professional competence of a teacher in interaction with instructors of higher education institutionsArticlehttps://doi.org/10.12958/2227-2844-2024-1(360)-110-116