Morska, L.Daszykowska-Tobiasz, J.2020-11-252020-11-252020Morska L. Analyzing sexual identity issues: definition and pedagogical implications / L. Morska, J. Daszykowska-Tobiasz // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 282–286.978-617-7915-02-6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14051This paper aims to define the phenomenon under study and outline its key features in relation to language, sexuality, and gender, as well as some pedagogical implications. Drawing upon interdisciplinary research, this analysis begins with an overview of approaches to understanding sexual identity, its nature and definitions. Finally, based on the current literature analysis, the paper discusses relation of sexual identity to language and communication, and provides the author’s ideas for pedagogical implications of sexual identity construction issues.Ця робота має на меті визначити явище сексуальної ідентичності та окреслити його ключові особливості стосовно мови, сексуальності та статі, а також розглянути окремі педагогічні аспекти. Спираючись на міждисциплінарні дослідження, аналіз починається з огляду підходів до розуміння сексуальної ідентичності, її природи та дефініцій. Нарешті, на основі аналізу літератури, у статті обговорюється зв'язок сексуальної ідентичності з мовою та спілкуванням, пропонуються авторські ідеї щодо педагогічних аспектів проблеми побудови сексуальної ідентичності.ensexualitysexual identitysexual orientationgenderidentityсексуальністьсексуальна ідентичністьсексуальна орієнтаціястатьідентичністьAnalyzing sexual identity issues: definition and pedagogical implicationsArticle37.06