Шепітько, Володимир ІвановичСтецук, Євген ВалерійовичБорута, Наталія ВолодимирівнаПелипенко, Лариса БорисівнаЛисаченко, Ольга ДмитрівнаВільхова, Олена ВікторівнаВолошина, Олена ВалеріївнаЛевченко, Ольга АнатоліївнаРудь, Марія ВолодимирівнаДубінін, Дмитро СергійовичДанилів, Оксана Дмитрівна2024-04-152024-04-152024Перспективи традиційних та інноваційних методів викладання гістології, цитології та ембріології / В. І. Шепітько, Є. В. Стецук, Н. В. Борута [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 287–288.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23484Вимоги до професійної підготовки й особистісних якостей лікаря постійно підвищуються, оскільки головними характеристиками випускника медичного вишу стають його компетентність і мобільність. Це насамперед зумовлює зміщення акценту щодо вивчення морфологічних дисциплін на власне процес пізнання, ефективність якого повністю залежить від пізнавальної активності самого здобувача освіти.The requirements for professional training and personal qualities of a doctor are constantly increasing today, since the main characteristics of a graduate of a medical university are his competence and mobility. This, first of all, leads to a shift in the emphasis on the study of morphological disciplines, to the actual process of cognition, the effectiveness of which depends entirely on the cognitive activity of the student himself.ukгістологіяцитологія та ембріологіяметоди викладанняhistologycytology and embryologyteaching methodsПерспективи традиційних та інноваційних методів викладання гістології, цитології та ембріологіїThesis