Падалка, Аліна ІванівнаПадалка, Алина ИвановнаPadalka, А. І.Костенко, Вікторія ГеннадіївнаКостенко, Виктория ГеннадиевнаKostenko, V. G.Шешукова, Ольга ВікторівнаШешукова, Ольга ВикторовнаSheshukova, O. V.2019-11-222019-11-222019Padalka А. І. Some reflections on specificity of dental doctors’ Post-graduate education / А. І. Padalka, V. G. Kostenko, О. V. Sheshukova // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 311–314.378.6:616.31.046-021.68https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11377This paper highlights the essential present-day issues and peculiarities of dental doctors’ post-graduate training. The routine on designing and planning post-graduate training courses has been found out as effective when is based on the number of some key principles of andragogy and takes into consideration the specificity of the subject area; В роботі розглянуті основні проблеми та особливості післядипломної освіти лікарів-стоматологів. Приведені андрагогічні принципи навчання, використання яких дозволяє підвищити ефективність навчального процесу на етапі післядипломної підготовки стоматологів; В работе рассмотрены основные проблемы и особенности последипломного образования врачей-стоматологов. Приведены андрагогические принципы обучения, использование которых позволяет повысить эффективность учебного процесса на этапе последипломной подготовки стоматологов.enpost-graduate trainingtraining coursedental doctorsdesignplanningпіслядипломна освітанавчальний процеслікар-стоматологрозробкаплануванняпоследипломное образованиеучебный процессврач-стоматологразработкапланированиеSome reflections on specificity of dental doctors’ Post-graduate educationArticle