Момот, Юлія ВікторівнаМомот, Юлия ВикторовнаMomot, Y.2017-12-292017-12-292008Момот Ю. В. Проектна технологія організації позаурочної роботи як засіб розвитку пізнавальної самостійності школярів / Ю. В. Момот // Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. Серія: Педагогічні науки. – Вип. 4 (62). – Полтава : Техсервіс, 2008. – С. 205–211.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4751В статті розкривається сутність проектної технології організації позаурочної діяльності школярів. Розглядаються можливості проектного навчання у формуванні пізнавальної самостійності школярів; В статье раскрывается суть проектной технологии организации внеурочной деятельности учащихся. Рассматриваются возможности проектного обучения в формировании познавательной самостоятельности школьников; The meaning of project technologies of after lessons’ activity of pupils are described in this article. The possibilities of project studying are considered in the forming of learning independence (self-sufficiency) of pupils.ukсамостійністьособистісно-зорієнтовані технологіїпроектна технологіянавчальний проектпозаурочна роботапізнавальна самостійністьсамостоятельностьличностно-ориентированные технологиипроектная технологияучебный проектвнеурочная работапознавательная самостоятельностьindependence (self-sufficiency)personal oriented technologiesproject technologyeducational projectextracurricular workcognitive independenceПроектна технологія організації позаурочної роботи як засіб розвитку пізнавальної самостійності школярівПроектная технология организации внеурочной деятельности как способ развития познавательной самостоятельности школьниковРroject technology of organization after-hour activity as a way of development of cognitive independence of pupils at schoolArticle