Романко, Ірина ГригорівнаРоманко, Ирина ГригорьевнаRomanko, I. H.2018-03-222018-03-222011Романко І. Здобутки тьюторів Великої Британії у здійсненні діалогічної взаємодії / І. Романко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. Випуск (LV), частина ІІ. – Слов’янськ, 2011. – С. 227–235.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6983Експериментально досліджено педагогічно доцільні здобутки британських вчителів у здійсненні діалогічної взаємодії й уточнено зміст та розкрито специфіку підготовки вчителя шкіл Англії до формування навчального діалогу, що полягає в інноваційній спрямованості й забезпечується збільшенням обсягів практичної діяльності; Экспериментально исследовано педагогически целесообразные достижения британских учителей при диалогическом взаимодействии, а также раскрыто содержание и специфику подготовки учителя школ Англии к формированию учебного диалога; The experiment of pedagogical progress of dialogue interaction in England schools has been made. The specific and matter of educational dialogue has been determined.ukЗдобутки тьюторів Великої Британії у здійсненні діалогічної взаємодіїArticle